söndag 12 augusti 2012

12/8-12 Nu hängde jag inte riktigt med...

Ena stunden är vi mitt i semestern och helt plötsligt ska jag snart börja jobba. Det är söndag idag och på onsdag är det dags. Fy!!! Vill inte!!!

Den här helgen har vi varit i Nyköping och spelat golf med Andreas släktingar. Det var skoj, även om golfandet inte gick så vidare värst bra. Vi bodde på ett jättemysigt hotell som hette Marsviken och det var härligt. Vi fick jättegod mat och så var det ju förstås trevligt umgänge.

Imorgon kommer pappa upp och så ska vi spela golf. Hoppas det går bättre imorgon än vad det har gjort de senaste gångerna för nu känns det verkligen som om jag är ur fas med spelet.

På onsdag börjar vi som sagt att jobba, både Andreas och jag. Barnen börjar på fritids och så är grottekvarnen igång igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar