torsdag 14 juni 2012

14/6-12 Skolavslutning


Idag är det skolavslutning för våra ettor och tvåor. (Studenten är imorgon). Jag är i alla fall mentor för en etta i år, så jag har skolavslutning idag. Härligt, härligt. Det känns väldigt bra. Efter idag jobbar jag bara på måndag och sedan har även jag sommarlov.

Axel och Elsa är på väg till sin skolavslutning också. Jag har inte träffat dem idag men Andreas hävdar att de är söta och fina, så det får jag väl hoppas att det stämmer. Elsa har fått en ny fin svart- och vitprickig klänning. Axel har en svart- och vitrutig skjorta. Så fina, så fina. Längtar till i eftermiddag då jag får se hur de ser ut :-)

Vi var hos Annika, en jobbarkompis, igår och grillade, drack vin (jag) och öl (de andra) och spelade spel. Efter det sov jag över hos pappa och Anne, så därför har jag inte varit hemma. Det var i alla fall väldigt trevligt igår och det börjar faktiskt kännas i kroppen och knoppen att det är sommarlov alldeles runt hörnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar